///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Pensil Magik: Jom usha baby sling yang menarik.

Announcement

Announcement!
Bermula dari April 2012, blog ini akan memuatkan catatan dan artikel yang berkaitan dengan pandangan peribadi penulis terhadap isu semasa dan keagamaan. Manakala semua post sebelum ini yang berkaitan dengan Bree, Homeschool, pendidikan awal kanak-kanak dan keibubapaan sudah di pindahkan kerumah baru Sayang diSayang. Kita jumpa di sana ya. Terima Kasih kerana masih mengikuti blog kami.

Followers

Tuesday, February 8, 2011

Jom usha baby sling yang menarik.

Assalamualaikum sumer..
Ha, korang suka pakai baby sling ? pada siapa -siapa yang masih agak blur apa itu baby sling, boleh rujuk definisi baby sling . Secara umumnya, ia adalah sejenis alat bantu yang terdiri daripada kain untuk mengendong bayi atau kanak-kanak supaya sentiasa dekat dengan penjaganya. Ia menyediakan sokongan yang selesa untuk membawa anak dan memberikan rasa yang selamat dan tenang kepada kanak-kanak tersebut. Ada pelbagai jenis baby sling yang direka khusus untuk para ibu bapa membuat pilihan yang sesuai dengan bajet dan kemampuan masing-masing.


Kami di MyBabysBucket juga turut menawarkan baby sling dengan rekaan dan 3 warna yang menarik. Ianya mudah dipakai, selesa serta dapat dibeli pada harga mampu milik. Tak percaya ? sila lawati MyBabysBucket sekarang. Video tutorial juga turut dimuatkan untuk meningkatkan lagi pemahaman kita.

Perhatian : Atas aspek keselamatan, baby bag sling ini tidak sesuai digunakan untuk bayi yang baru lahir. Jika masih berminat sila baca FAQ (http://www.premaxx.com/en/pages/37/faq.aspx) terlebih dahulu untuk maklumat lanjut.  

Product available at MyBabysBucket

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. salam kak..
    terima kasih atas info yang berguna.. anak saya guna premaxx ni tapi dlm posisi duduk.. maybe ia tak begitu sesuai utk baby baru lahir.. terima kasih sekali lagi atas keprihatinan.. sangat2 menghargainya.. :)

    ReplyDelete