///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Pensil Magik: Update terbaru Bree

Announcement

Announcement!
Bermula dari April 2012, blog ini akan memuatkan catatan dan artikel yang berkaitan dengan pandangan peribadi penulis terhadap isu semasa dan keagamaan. Manakala semua post sebelum ini yang berkaitan dengan Bree, Homeschool, pendidikan awal kanak-kanak dan keibubapaan sudah di pindahkan kerumah baru Sayang diSayang. Kita jumpa di sana ya. Terima Kasih kerana masih mengikuti blog kami.

Followers

Saturday, April 9, 2011

Update terbaru Bree

Salam..
Apa kabar semua ? Harapnya dalam kondisi yang memberangsangkan ( mcm cakap indon pulak :D)

Dah lama tak update pasal Bree kan. Secara ringkasnya :-
  • berat dia dah bertambah ke 1.21 kg ( 2 hari lepas)
  • minum pun dah 18cc
Alhamdulillah, semoga dia  terus cepat naik dan boleh balik ke rumah kami. Bree juga sudah berpindah ke bilik lain. Bilik ini khas untuk bayi yang sudah stabil keadaan kesihatannya dan hanya tunggu berat untuk naik saja. Masa aku ke sana untuk melawatnya, melilau juga cari dia dalam bilik yang di tempatkannya dulu. Nasib baik la ada jururawat bertugas yang memberitahu bahawa bayi kami dipindahkan ke wad yang baru ( hadapan kaunter NICU) . Patutla nampak baby yang duduk kat tempat dia dulu putih rupa rupanya anak orang lain hahaha..

1 comment: