///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Pensil Magik: Rania ~ 2 years now!

Announcement

Announcement!
Bermula dari April 2012, blog ini akan memuatkan catatan dan artikel yang berkaitan dengan pandangan peribadi penulis terhadap isu semasa dan keagamaan. Manakala semua post sebelum ini yang berkaitan dengan Bree, Homeschool, pendidikan awal kanak-kanak dan keibubapaan sudah di pindahkan kerumah baru Sayang diSayang. Kita jumpa di sana ya. Terima Kasih kerana masih mengikuti blog kami.

Followers

Thursday, April 21, 2011

Rania ~ 2 years now!

Salam to all,
Pejam celik, pejam celik, puteri kami yang kedua, Rania, telah pun mencecah usianya yang ke-2 tahun. Kami sambut ala kadar sahaja kerana kali ini agak sibuk menguruskan rutin seharian dan hal-hal yang berkaitan. Tambahan pula 2 hari sebelumnya, saya ada kursus di Bangi dan pulang tepat pada tarikh hari lahirnya. Jadi, kami sambut pada malam keesokkan hari nya.
Saya hanya buat kek coklat kesukaan anak-anak dan hiaskan dengan glitter dan lilin yang besar gedabak di sekeliling. Itu pun abangnya dah tak sabar-sabar nak tiup lilin. Adiknya terkuis-kuis nak makan love glitter atas kek tu. Biarlah sederhana asalkan anak-anak gembira. Hadiah pun tak ada tahun (alahai sedihnya Rania).. tapi kami janji akan bawa Rania dan abangnya bergembira di acara SaraKids ahad ini.
Doa kami semoga Rania membesar menjadi anak yang cemerlang dunia dan akhirat. Dan semoga apa yang di cita-citakan nya tercapai. Amin..

Selamat Ulang tahun Rania ~~~




p/s : papanya takde dalam gambar sebab jadik jurugambar .. heheh

3 comments:

  1. happy birthday Rania...
    moga membesar menjadi anak kebanggan ibu ayah ya... :)

    Su, pg ke event sarakids ahad ni?
    bestnya tu, mirah mcm tak dpt je nak join ni..

    ReplyDelete
  2. hepi besday to rania, lbh kurang sebaya yer anak2 kita, my 1st qaisara 2 yr + 3 month, baby qaid corrected age 4 months..

    ReplyDelete