///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Pensil Magik: Bree sudah 2 bulan hari ini

Announcement

Announcement!
Bermula dari April 2012, blog ini akan memuatkan catatan dan artikel yang berkaitan dengan pandangan peribadi penulis terhadap isu semasa dan keagamaan. Manakala semua post sebelum ini yang berkaitan dengan Bree, Homeschool, pendidikan awal kanak-kanak dan keibubapaan sudah di pindahkan kerumah baru Sayang diSayang. Kita jumpa di sana ya. Terima Kasih kerana masih mengikuti blog kami.

Followers

Thursday, April 14, 2011

Bree sudah 2 bulan hari ini

Alhamdulillah,
Anak 'ajaib' kami hari ini sudah genap 2 bulan. Kalau diikutkan umur sebenar, dia masih lagi dalam kandungan berusia 8 bulan.
Perkembangan terbarunya :-
  • berat 1.28 kg
  • minum 17 ml / 2 jam sekali
Perkembangannya sangat memberangsangkan. Dia kini sudah boleh bernafas sendiri tanpa memakai sebarang alat bantuan.  Pergerakannya juga semakin aktif. Mengikut kata jururawat bertugas, beratnya menaik dengan baik. Mungkin dalam sebulan lagi saya akan di panggil untuk tinggal bersamanya di hospital untuk di ajar teknik menyusu dan penjagaan bayi yang betul bila beratnya mencecah 1.6 kg sehinggalah 1.8kg (berat ideal untuk keluar dari hospital).

Harapanya semoga semuanya berjalan lancar. Amin

5 comments:

  1. wahhhh kite selalu bace ttg bree nih tau...salam kenal jugek...

    alhamdulillah...muge cpt membesor dgn sehat....=)

    ReplyDelete
  2. alhamdulllilah. moga lebih baik lagi selepas ini dgn izin Nya. amin.

    ReplyDelete
  3. moga2 bree cepat naik berat badan khasiat SI... nanti boleh balik rumah....

    * salam perkenalan.... :-)

    ReplyDelete