///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Pensil Magik: A token of Appreciation

Announcement

Announcement!
Bermula dari April 2012, blog ini akan memuatkan catatan dan artikel yang berkaitan dengan pandangan peribadi penulis terhadap isu semasa dan keagamaan. Manakala semua post sebelum ini yang berkaitan dengan Bree, Homeschool, pendidikan awal kanak-kanak dan keibubapaan sudah di pindahkan kerumah baru Sayang diSayang. Kita jumpa di sana ya. Terima Kasih kerana masih mengikuti blog kami.

Followers

Monday, June 13, 2011

A token of Appreciation

Salam ceria pagi Isnin,
Minggu lepas, selepas ROP checkup Bree, kami singgah ke NICU. "Rumah" Bree hampir 3 bulan disana.

Sebagai tanda penghargaan kami kepada staf-staf NICU Selayang yang bertungkus lumus menjaga budak tecit tu siang malam, maka saya buatkan sedikit buah tangan untuk mereka. Homemade Chocolate bertulisan "TQ 2 STAFF NICU SLYG" dengan filling Almond. Huruf "T" untuk staff tu terlebih pewarna tu yang nampak merah sikit hheheh..

Harapnya dengan hadiah yang tak seberapa ini, dapat membuatkan segala penat lelah mereka di hargai. Semoga terus berkhidmat dengan cemerlang. Hanya Allah SWT yang dapat membalas budi baik mereka.


Moralnya : Orang berbudi kita berbahasa .. :)

1 comment:

  1. hello..just visiting from mombloggers. :) nice cupcakes!

    ReplyDelete