///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Pensil Magik: Takziah untuk kakak

Announcement

Announcement!
Bermula dari April 2012, blog ini akan memuatkan catatan dan artikel yang berkaitan dengan pandangan peribadi penulis terhadap isu semasa dan keagamaan. Manakala semua post sebelum ini yang berkaitan dengan Bree, Homeschool, pendidikan awal kanak-kanak dan keibubapaan sudah di pindahkan kerumah baru Sayang diSayang. Kita jumpa di sana ya. Terima Kasih kerana masih mengikuti blog kami.

Followers

Friday, September 30, 2011

Takziah untuk kakak

Assalamualaikum dan Salam Pagi Jumaat,
Petang semalam kami mendapat khabar duka, yang mana abang ipar Shahid Amir bin Abu Hassan, telah meninggal dunia setelah koma beberapa jam di hospital Ipoh akibat kencing tikus. Beliau baru berusia 40 tahun, pergi meninggalkan balu, kakak saya serta 2 orang anak perempuan 8 dan 6 tahun.

Marilah kita sama-sama sedekahkan Al fatihah untuk almarhum dan berdoa semoga di ampunkan segala dosa dan diterima semua amal kebaikannya... Semoga rohnya di cucuri rahmat.


Alfatihah.......

4 comments:

  1. Salam..

    Inna lillahi wa inna ilaihi raaji'uun.. Semoga Allah menempatkan rohnya di kalangan orang2 beriman dan beramal soleh.. insyaAllah, amin..

    takziah buat kakak puan sekeluarga..

    ReplyDelete
  2. Alfatihah ..
    sy mengenali arwah...

    ReplyDelete