///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Pensil Magik: Homemade Chocolate - Projek terbaru

Announcement

Announcement!
Bermula dari April 2012, blog ini akan memuatkan catatan dan artikel yang berkaitan dengan pandangan peribadi penulis terhadap isu semasa dan keagamaan. Manakala semua post sebelum ini yang berkaitan dengan Bree, Homeschool, pendidikan awal kanak-kanak dan keibubapaan sudah di pindahkan kerumah baru Sayang diSayang. Kita jumpa di sana ya. Terima Kasih kerana masih mengikuti blog kami.

Followers

Tuesday, May 3, 2011

Homemade Chocolate - Projek terbaru

Salam semua,
Sekarang ni dah ramai kan orang yang buat homemade chocolate tu. Mula-mula tengok tu .. wahh memang kagum habis dengan hasil seni tangan-tangan yang membuatnya. Dengan warna yang indah-indah dan corak yang menawan. Di tambah pulak dengan perasa serta filling yang urmpppphh... tak tau nak cakap kesedapannya.. So, aku pun ambil kesempatan ni belajar jugak. maka terhasil lah chocolate-chocolate yang di bawah.

Jangan tak tahu, dah ada orang order tau hehe.. Alhamdulillah, dapat la duit poket sket. Disamping menambah ilmu. Pada sesiapa yang nak order tu jangan segan-segan ye.. sila-sila lah cuci mata dulu. Owh sebelum terlupa .. ada promosi untuk bulan ini..apa dia .. :-

This month is a birthday month for most of our family members. I hereby would like to announce Birthday Promotion! from today till 30th May 2011. 

With every purchase of 200 chocolate in casing/lollichoc/oreo choc, you will get 5 extra of the same chocolate design for FREE.

For customized chocolate in box,  price for ribbon will be waived (^_^)
*box price will be included
Hurry place your order while stock last ! 









Untuk harga dan tempahan boleh lawati :-
jangan lupa bagi sokongan yek.. tq (>_<)

2 comments:

  1. Salam.
    Waaaaah.... Kedai baru juga ke?
    Birthday promotion untuk yang birthday bulan ni ke?

    Daripada:
    Ain Syuhada@Zezebel
    zezebel.blogspot.com

    ReplyDelete